GYAKORI KÉRDÉSEK
VÁGÓDESZKÁVAL KAPCSOLATBAN
Hogyan ápold termékeinket?
Használat után kevés meleg folyó víz alatt öblítsd el, fontos hogy ne áztasd a vágódeszkákat.
Mit tegyek, ha vágódeszkám felülete érdes lett?
Általában a tölgyfából készült vágódeszkák felszíne lesz érdes, ugyanis könnyebben kiszáradhatnak. Ezeket a vágódeszkákat érdemes bekenni egy kis olajjal (pl: kókuszolaj), ettől elkezdik elveszíteni durva felületüket. Fontos, hogy vízzel a lehető legkevésbé érintkezzenek, ez okozhatja szálkás érzetüket.
A Duna és Maros vágódeszkák mintájukból adódóan több ápolást igényelnek, a Dráva, Tisza, Sajó, Tápió vagy Zagyva modelleink viszont kevesebbet. Amennyiben részletesebben érdekelnek vágódeszkáink karbantartási igényei, írj nekünk!
Ajánlott a vágódeszkákat vegyszerrel tisztítani?
A vágódeszka fa rostjainak nem tesz jót a vegyszer, de természetes módszerekkel is megtisztítható - például citrommal, ecettel, szódabikarbónával és sóval szagtalanítható, illetve fertőtleníthető!
A módszer egyszerű: az első öblítés után súrold át a deszkát citrommal, sóval, szódabikarbónával vagy ecettel, fél percig hagyd rajta állni, majd jöhet az újabb öblítés.
Ajánlott a vágódeszkákat mosogatógépbe helyezni?
Nem, a vágódeszkákat mosogatógépbe helyezni tilos!
Garanciát a mosogatógépbe helyezett vágódeszkákra nem vállalunk!
Ajánlott a vágódeszkákat áztatni?
Nem, a vágódeszkákat áztatni tilos!
Garanciát az áztatott vágódeszkákra nem vállalunk!
Ajánlott a vágódeszkákat ápolni?
Igen, és egyszerűen meg is valósítható!
Időnként kend át kókusz-, diófa- vagy teafaolajjal.
Bármit vághatok a deszkákon?
Igen, viszont a keresztfertőzések elkerülésének érdekében, soha ne szeletelj húst azon a deszkán, amire zöldséget vagy más nyers árút teszel!
A legpraktikusabb megoldás, ha több deszkát (akár fa, akár műanyag) tartasz a konyhádban, és mindegyiknek megvan a maga célja.
Legyen egy a pékárunak, a húsnak, zöldségeknek és gyümölcsöknek is.
A fertőzés esélye akkor is fennáll, ha mosatlan zöldségek és gyümölcsök váltják egymást a deszkán. Ha salátához aprítasz, akkor a zöldségeket és gyümölcsöket mindig alapos mosás után tedd a deszkákra!
Minden vágódeszkátok magyar alapanyagból készül?
A piaci verseny és a nyersanyagárak alakulása miatt sajnos előfordul, hogy bizonyos termékeinket nem tudjuk teljes egészében saját gyártásban előállítani. Egyes alapanyagok – például a márvány – Magyarországon olyan magas áron szerezhetők be, hogy ezeknél gazdaságosabb megoldás, ha megbízható külföldi partnerünktől importáljuk a termékeket.
Emellett vannak olyan faanyagok is, mint például a trópusi akác, amely kiváló vízállóságának és tartósságának köszönhetően rendkívül népszerű alapanyag a konyhai termékek körében. Ez a fafajta azonban nem őshonos Magyarországon, így itthon nem is elérhető alapanyagként – beszerzését szintén külföldi forrásból kell megoldanunk.
Fontos számunkra az átláthatóság, ezért minden termékünknél feltüntetjük, ha kézműves, saját gyártású darabról van szó. Ha bármelyik termék eredetéről vagy gyártási folyamatáról részletesebben szeretne érdeklődni, örömmel állunk rendelkezésére e-mailben is.
GYAKORI KÉRDÉSEK
RENDELÉSSEL KAPCSOLATBAN
Mi a visszaküldési, illetve a rendelés törlési eljárásotok?
14 napos visszaküldési rendszerrel dolgozunk, a vásárló költségén.
Minden rendelés a csomagfeladásig elutasítható, ezekben az esetekben 5 munkanapon belül visszautaljuk a megrendelésed teljes árát!
Milyen gyorsan dolgozzátok fel a rendeléseket?
A megrendeléseket garantáltan 1-3 munkanapon belül, a csalásfelderítő rendszerünk jóváhagyását követően szállítjuk.
Ha hétvégén adtad le rendelésed, leghamarabb hétfőn tudjuk küldeni. Amint a rendelésed kiszállításra került, kapni fogsz tőlünk egy automatikus szállítási visszaigazolást.
Honnan tudhatom, hogy a rendelésem sikeres volt?
A rendelés leadása után, pár percen belül, kapsz egy visszaigazoló e-mailt. Amennyiben nem kaptad meg a rendelést visszaigazoló e-mailt, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot.
Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?
Amint rendelésed elhagyja a raktárunkat, küldünk egy e-mailt, mely tartalmazni fogja a nyomkövetési információkat.
Melyik szolgáltatóval szállítotok?
GLS-sel és Magyar Postával (MPL).
Utánvétes rendelést tudok kártyával is fizetni?
Igen, a futár elfogad bankkártyát és készpénzt is, ezért felárat fel nem számítunk.
Vám és Adók
Az áraink minden adót tartalmaznak.
Minden termék készleten van?
Minden, a webshopon készleten lévő termék a pest megyei raktárunkban található, kivéve ha feltüntetjük, hogy előrendelhető. Ebben az esetben a gyártás után postázzuk.
KAPCSOLAT
Amennyiben termékeinkről, rendelésed állapotáról (szállítás és nyomon követés) szeretnél érdeklődni, írj nekünk az info@vitezdeszka.hu címre, vagy használd az alábbi kapcsolatfelvételi űrlapot.