GYAKORI KÉRDÉSEK

VÁGÓDESZKÁVAL KAPCSOLATBAN

Hogyan ápold termékeinket?

Használat után meleg folyó víz alatt öblítsd el! Amennyiben szükséges, súrold mosogatószerrel, majd öblítsd ismét!

Ajánlott a vágódeszkákat vegyszerrel tisztítani?

A vágódeszka fa rostjainak nem tesz jót a vegyszer, de természetes módszerekkel is megtisztítható - például citrommal, ecettel, szódabikarbónával és sóval szagtalanítható, illetve fertőtleníthető!

A módszer egyszerű: az első vizes öblítés után súrold át a deszkát citrommal, sóval, szódabikarbónával vagy ecettel, fél percig hagyd rajta állni, majd jöhet az újabb öblítés.

Ajánlott a vágódeszkákat mosogatógépbe helyezni?

Nem, a vágódeszkákat mosogatógépbe helyezni tilos! Garanciát a mosogatógépbe helyezett vágódeszkákra nem vállalunk!

Ajánlott a vágódeszkákat áztatni?

Nem, a vágódeszkákat áztatni tilos! Garanciát az áztatott vágódeszkákra nem vállalunk!

Ajánlott a vágódeszkákat ápolni?

Igen, és egyszerűen meg is valósítható! Időnként kend át kókusz-, diófa- vagy teafaolajjal.

Bármit vághatok a deszkákon?

Igen, viszont a keresztfertőzések elkerülésének érdekében, soha ne szeletelj húst azon a deszkán, amire zöldséget vagy más nyers árút teszel!

A legpraktikusabb megoldás, ha több deszkát (akár akác, akár műanyag) tartasz a konyhádban, és mindegyiknek megvan a maga célja.
Legyen egy a pékárunak, a húsnak, zöldségeknek és gyümölcsöknek is.

A fertőzés esélye akkor is fennáll, ha mosatlan zöldségek és gyümölcsök váltják egymást a deszkán. Ha salátához aprítasz, akkor a zöldségeket és gyümölcsöket mindig alapos mosás után tedd a deszkákra!

GYAKORI KÉRDÉSEK

RENDELÉSSEL KAPCSOLATBAN

Mi a visszaküldési, illetve a rendelés törlési eljárásotok?

14 napos visszaküldési rendszerrel dolgozunk, a vásárló költségén.
Minden rendelés a csomagfeladásig elutasítható, ezekben az esetekben 5 munkanapon belül visszautaljuk a megrendelésed teljes árát!

Milyen gyorsan dolgozzátok fel a rendeléseket?

A megrendeléseket garantáltan 1-3 munkanapon belül, a csalásfelderítő rendszerünk jóváhagyását követően szállítjuk.
Ha hétvégén adtad le rendelésed, leghamarabb hétfőn tudjuk küldeni. Amint a rendelésed kiszállításra került, kapni fogsz tőlünk egy automatikus szállítási visszaigazolást.

Honnan tudhatom, hogy a rendelésem sikeres volt?

A rendelés leadása után, pár percen belül, kapsz egy visszaigazoló e-mailt. Amennyiben nem kaptad meg a rendelést visszaigazoló e-mailt, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot.

Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?

Amint rendelésed elhagyja a raktárunkat, küldünk egy e-mailt, mely tartalmazni fogja a nyomkövetési információkat.

Melyik szolgáltatóval szállítotok?

Magyar Postával és a Foxposttal.

Utánvétes rendelést tudok kártyával is fizetni?

Igen, a futár elfogad bankkártyát és készpénzt is, ezért felárat fel nem számítunk.

Vám és Adók

Az áraink minden adót tartalmaznak.

Minden termék készleten van?

Minden, a webshopon készleten lévő termék a pest megyei raktárunkban található!

KAPCSOLAT

Amennyiben termékeinkről, rendelésed állapotáról (szállítás és nyomon követés) szeretnél érdeklődni, írj nekünk az info@vitezdeszka.hu címre, vagy használd az alábbi kapcsolatfelvételi űrlapot.

Kapcsolattartói űrlap